11 de des. 2011

Duatló de muntanya Maçanet de Cabrenys

Avui,  com a última cursa de la temporada ( aquest 2011 he fet 29 curses i estic rostit i cal fer una parada d'alguns dies o setmanes) hem anat a Maçanet de Cabrenys a fer una duatló de 18 btt + 4 running + 8 btt. Molta gent coneguda de l'Empordà. El circuit molt guapo amb corriols amples i assequibles però molt divertits peraltats i tot. S'adequava a les meves característiques, poc còrrer i molta bici. Hem sortit en planer per una urbanització i sabia que hi havia un corriol de baixada que calia entrar el més endavant possible. Resulta que em poso segon o tercer però m'equivoco pensant que s'anava per l'esquerra, (si que era per l'esquerra però a la segona part de btt) , canvia de plat , salta la cadena, en fi, d'anar dels primers em quedo relegat a la posició 20 i ja havíem entrat al corriol. Baixo a fondo per atrapar els primers i passant gent que baixava més lenta, ha sigut divertit però també perillós perquè me l'he jugat i algun ensurt he tingut. Quan hem arribat a baix a la Central he connectat amb els 5 o 6 primers, n'avanço a alguns i ja tenia a la vista els llocs de podi, a 10 segons, però quan comença la pujada sento que la roda davantera perd pressió i comença a sortir el líquid de tubeless. M'he estat força estona per taponar i ja pensava que no acabava per la gran quantitat de líquid perdut però al final s'ha tapat i he pogut inflar mínimament. No sé el què he tardat però m'ha passat força gent que després he anat remuntat a la pujada. Aquí ja sabia que no podria atrapar els primers, però m'he esforçat fins arribar a la part de còrrer. En aquesta part m'ha passat un corredor que anava amb millor ritme que jo, l'he seguit i he aguantat perfectament i m'ha servit de llebre fins a l'última transició de bici on l'he tornat a passar abans del corriol de baixada. Es ben bé que al no còrrer quasi mai, no tinc ritme i mai saps si vas ràpid o massa lent. Finalment hem tornat a fer el corriol de baixada de la primera part de bici, i aquí si que amb ningú que molestés he baixat a fondo i divertint-me molt, després tocava pujar per la pista de la Central fins a meta on crec que he arribat 7è o 8è. Per acabar la temporada estic satisfet per la remuntada, però crec que avui tenia gas per lluitar per la victòria, tot i que les cames estaven fatigades ja que ahir vaig fer 102 km amb els de la Plaça.