6 de nov. 2011

Duatló de muntanya de Cistella

17 km btt - 5 km cursa a peu - 5 km btt

Avui, desafiant les últimes pluges i on els circuits havien quedat enfangats i amb molta i molta aigua, hem fet la duatló de muntanya de Cistella.
Hem sortit ploguent, bé de fet no ha parat de ploure durarnt tota la cursa, en btt i de seguida ens hem posat primers en Carles Barneda i jo. Els camins eren ciclables quasi al 100% , de fang n'hi havia però al ser pista i no corriol es podien fer bé. El que si que hi havia era aigua, molta aigua, hi havia camins plens de basses, i en alguns la traçada bona era pel mig de l'aigua. Pensava que tindria molts problemes amb la transmissió però no n'he tingut ni un, ni cap xupada de cadena com em va passar a Castell d'Aro i vaig quedar avorrit. Aquesta setmana vaig canviar la cadena i he posat un lubricant de cera i potser ha funcionat ja que repelia l'aigua. Lo millor ha estat travessar els 4 rius que tenien mig metre d'aigua, així netejàvem la bici i de pas nosaltres, sort que en carrera no feia fred. No m'imagino fotre't en un riu amb 3ºC. Hem completat els 17 km arribant junts a boxes, després canvi de sabates i a còrrer, he fet la transició més ràpida i li he tret alguns segons.
El circuit de còrrer era de 5 km i era tot pista menys una trampa a 500 metres del final a la zona del cementeri on hi havia un corriol malparit que relliscava i un pendent bestial. He arribat amb uns segons d'avantatge però he tingut problemes amb el tancament de la sabata de btt i després el casc m'ha caigut, bueno haurem de practicar més això de les transicions....

L'última part de btt eren els mateixos 5 km de la part de còrrer. Anava primer i ja doblàvem alguns participants que encara corrien, però en Barneda s'anava acostant fins que m'ha agafat, després hem anat fent fins al corriol on allà he entrat primer i ja només quedava la recta d'asfalt fins a meta. Anava primer i ell a roda i he començat a esprintar a la illeta de senyals de tràfic a uns 200 metres de meta. Hem anat molt ràpid pel carrer estret i a 25 metres de meta anava primer i pensava que ja no em passaria però m'ha agafat el forat i en Carles ha entrat primer. Felicitas nano, bona cursa! Ens ho hem passat bé, eh!!

Felicitar a l'organització i a  tots els participants perquè realment han sigut molt valents de competir amb les condicions meteorològiques que teníem.

Em comença a agradar això de les duatlons, però el problema és que no corro mai, i ara em foten un mal els bessons i els quadríceps.....Serà questió d'entrenar més.
Els organitzadors , Diversport, ja tenen calendari de duatlons pel 2012 que a més serà amb modalitat de campionat.

La setmana que ve toca Copa Gironina a Amer, que per cert es celebrava avui però l'han ajornat fins diumenge que ve per culpa de les pluges.




 


1 comentari:

Anònim ha dit...

Ets una bèstia, però t'haure d'ensenyar a esprintar i tapar forats, jejejejejej

CAVENDISH