11 de set. 2011

57 CURSA FESTES DEL TURA OLOT

Avui he anat a Olot a una cursa de carretera de 140 km. Era una cursa per Elit i Sub-23 però també podien participar els Master 30. Destacar que hi havia gent molt bona tant de carretera com del btt. He aguantat prou bé amb el pilot la primera hora fins a Les Preses on hem fet 40,1 km. Al arribar a Les Planes s'ha parat una mica però s'ha pujat les Encies a plat entre 28-30 km/h, bestial. Quan entreno com a molt arribo a 22-23km/h. Allà m'han tret de punt i he perdut uns metres amb el pilot. Encara tenia força per tornar a enganxar, però la baixada m'ha matat, he comès 2 males traçades i s'han distanciat. Deprés al planer he volgut donar-ho tot per si tornava a enganxar algun grup però un home sol no va enlloc. Baixant en carretera sóc un patata, els altres sembla que no toquin el fre....Després he anat fent la ruta, he retallat fins Banyoles ( ja estava fora de cursa)  i he tornat a atrapar un grupet dels últims per arribar més còmode a Olot. Estic content perquè he aguantat uns 50 km amb el gran grup(en una altra cursa al km 6 ja anava amb el grup del cotxe escombra) , hi ha hagut gent que abans ja ha plegat o que giraven cua. Suposo que veient la Vuelta cada dia tenia moltes ganes de fer com els de la tele. Però realment aquestes curses d'Elit són massa per mi però espero que m'aportin un punt més de forma  que anirà molt bé per la Copa Gironina de btt. Espero que a la propera pugui aguantar el pilot fins a meta, això ja seria un gran èxit.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Bon intent Jordi....jo també volia venir, però al final, estrenant la bici, ho vaig descartar......