20 de març 2011

54è Trofeu Guillamet a Figueres 2011

No m'he classificat, he entrat fora de control per 4 minuts.
Temps: 2h 35' 42'
Distància: 84 km
Velocitat mitjana: 32,4 km/h
Desnivell positiu: 990 metres
Freqüència cardíaca mitjana: 152 ppm
Freqüència cardíaca màxima: 180 ppm

Track Trofeu Guillamet Figueres

Després de la cursa d'ahir a Sant Gregori, avui he anat a la cursa Trofeu Guillamet de Figueres.
El pilot anava a una velocitat brutal, jo anava dintre el pilot, però quan m'he girat ja estava dels últims. Hi havia una pujada dura sortint d'Avinyonet on ja no he pogut seguir el pilot i tota la cursa l'hem anat fent amb altres corredors que anàvem atrapant, la seva col.laboració ha estat escassa, no sé si perquè no volien donar relleus o perquè no podien més. En fi, que m'ho he agafat com un bon entrenament i he treballat per poder connectar amb algun altre grupet però no ha pogut ser. Ha estat un luxe tenir una moto dels mossos obrint pas i tota la carretera per nosaltres fins a la tercera volta que ja ens han dit que obrien pas a la circulació. He arribat en reserva, per l'esforç fet amb vent desfavorable, i fora de control. Un fet que m'ha sorprès és que a la tercera volta molta gent que estava més endavant que jo, suposo perquè havien perdut el grup capdavanter, giraven cua i ens els trobàvem de front.
Això serà una experiència per properes ocasions, o et sacrifiques a seguir el pilot o estàs mort.